BETALING

Op de site zie ik drie bedragen staan. Welke betaal ik wanneer?

Het eerste bedrag is de normale prijs van het abonnement.
Het tweede bedrag per maand is de gereduceerde prijs als je ervoor kiest om maandelijks de factuur te voldoen die je via de mail krijgt.
Het derde bedrag in rood is het bedrag dat je betaalt wanneer je het abonnementsbedrag in een keer voldoet. Hiermee maak je gebruik van de maximale korting.

Hoe kan ik betalen?

Via i-Deal of PayPal. Als je ervoor kiest om maandelijks te betalen krijg je een factuur die je zelf tijdig dient te betalen

Moet ik alles in één keer betalen?

Hoewel het goedkoper is om in één keer te betalen hoeft dat niet. Je kan er ook voor kiezen om maandelijks te betalen waardoor je echter wel meer kosten hebt.

Word mijn betaling automatisch afgeschreven?

Nee. Als je kiest voor betaling per kwartaal, half jaar of jaar dan is een automatische incasso niet nodig. Kies je voor maandelijkse betaling dan krijg je een factuur en moet je zelf zorgdragen voor tijdig voldoen van de factuur.

Kan ik gespreid betalen in termijnen?

Ja, je hebt de keus om maandelijks te betalen.

Krijg ik mijn geld terug als ik tussentijds stop?

Ja, als je binnen 14 dagen na voltooiing van je bestelling, je opdracht annuleert krijg je het betaalde bedrag terug. Denk erom dat het wel exclusief eventuele verzendkosten is.

Kan ik ook twee kwartaal abonnementen na elkaar afnemen?

Ja, bedenk wel dat het voor jou voordeliger is om een abonnement van een half jaar of een jaar af te sluiten.

Kan ik, na het beëindigen van een half jaar ook een kwartaalabonnement afnemen?

Ja, de lesstof zal naadloos aansluiten bij de lessen die je al gehad hebt. Let wel. Het is voor jou voordeliger om een abonnement voor een langere tijd af te sluiten.

Kan ik tussentijds stoppen?

Je modules lopen gewoon door ook wanneer je bijvoorbeeld op vakantie gaat. Daarna kan je de modules gewoon downloaden. Let op: als je gekozen hebt voor maandelijks betalingen, blijf je de facturen gewoon ontvangen en moeten deze tijdig voldaan worden.

Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

Nee, je abonnement loopt door tot de overeenkomst eindigt.

Wat gebeurt er na de gratis maand?

Dat is afhankelijk van je abonnement keuze. Neem je alleen de gratis maand af dan stopt je abonnement automatisch tenzij je aangeeft graag meer modules te ontvangen.

Wat als de overeenkomst is beëindigd en ik na een paar maanden weer wil beginnen? Krijg ik dan weer alle lessen vanaf het begin?

Op het moment dat je voor een 2e keer een abonnement afneemt krijg je altijd nieuwe vormingslessen.

Krijg ik een factuur?

Ja, je krijgt de facturen op het door jou opgegeven e-mailadres in .pdf formaat.

PROGRAMMA INHOUDELIJK

Maakt het uit welk abonnement ik kies om mee te starten?

Nee, dat maakt in principe niet uit. Wel is je korting aanzienlijk groter als je een abonnement kiest voor een langere periode.

Wanneer begin ik?

Je begint direct nadat je betaling ontvangen is. Je ontvangt gedurende je abonnementsperiode 2 keer per week een les. Deze kan je benaderen door in te loggen op je eigen account =>Training. Om te weten wanneer je de volgende les ontvangt klik je op de volgende les.

Hoe zeg ik op ?

Je kan binnen 14 dagen na je bestelling je abonnement kosteloos opzeggen. Doe je dat echter na 14 dagen dan zal je abonnement doorlopen tot het einde van je contract.

Hoe weet ik wanneer mijn abonnementsperiode eindigt?

De einddatum van je abonnementsperiode is zichtbaar wanneer je inlogt op je eigen account.

Hoe lang kan ik bij de modules als mijn abonnement beëindigd is?

Als je abonnement beëindigd is blijf je toegang hebben tot de modules.

Als ik 2 kwartalen afneem sluit het programma dan op elkaar aan?

Ja, zelfs bij 3 of 4 kwartalen sluit het programma naadloos op elkaar aan.

Hoe weet ik welke modules ik nog moet ontvangen?

Dat is zichtbaar op je eigen account.

Ik kan mijn vormingslessen in mijn eigen tempo doen. Kan dat ook versneld?

Nee, dat kan niet omdat je tijd nodig hebt om de lesstof te laten bezinken, te overdenken en uit te proberen. Daardoor beklijft de stof beter en kun je het ook beter toepassen.

Kan ik één specifieke module uitkiezen die ik graag wil ontvangen?

Ja dat kan. Een module kost € 99,- (incl. BTW) + 10% administratiekosten. Heb je interesse daarin, stuur een mail naar info@inspirerendevrouwen.nl.

Hoe haal ik het meest uit de Empowering Coaching Quickscans?

Dat doe je door alle stappen te volgen. Sla je stappen over dan kan het voorkomen dat je de volgende stappen niet volledig kan doorlopen. Dat zou jouw persoonlijk opbrengst drastisch verminderen.

Kan ik mijn inzichten delen op Social Media?

Ja, dat kan. Mooi is als je dat doet op facebook. Je kan dan ook aanvullende informatie krijgen van mij of andere cursisten.

Wat kan ik na deze modules?

Na deze modules kun je je vaardigheden beter en gerichter inzetten. Dat betekent dat je je professionaliteit op een hoger niveau hebt gebracht waardoor jij zekerder in het leven staat. Daarnaast weet je ook precies wat je kunt en wat nog eventueel aandacht vergt.

Als ik iets niet begrijp waar kan ik terecht met mijn vragen?

Uiteraard staat het je vrij om een mail te sturen naar info@inspirerendevrouwen.nl.

Kan iemand anders het abonnement overnemen als ik zelf niet meer in de gelegenheid ben het programma af te maken?

Nee dat kan helaas niet. Het is een persoonlijk abonnement.

Welk niveau moet ik hebben om dit programma te kunnen volgen?

Het programma is laagdrempelig geschreven zodat iedereen hieraan deel kan nemen.

OVERIGE VRAGEN

Ik wil persoonlijke coaching. Wat moet ik daarvoor doen?

Neem contact op via info@jobcoach4u.eu.

Kan ik de Empowering Coaching Quickscan ook aan iemand cadeau geven?

Ja, dat kan op drie manieren. De eerste is om iemand een gratis abonnement te geven. Daarvoor hoef je alleen het emailadres van de ontvanger in te vullen. Let op dat je de ontvanger ook informeert dat zij op een cadeau kan rekenen. De tweede manier is dat je het papieren boek kan laten sturen naar een ander adres. Wil je iemand een kwartaalabonnement of langer geven, stuur dan een mailtje naar info@inspirerendevrouwen.nl.

Ik wil alleen het boek aan iemand cadeau geven. Kan dat?

Ja, dat kan. Het boek is te verkrijgen in de boekhandels, op Bol.com of rechtstreeks op info@inspirerendevrouwen.nl. Koop je het boek rechtstreeks dan zal het boek gesigneerd worden en vaak zijn er nog wat extraatjes. Kijk daarvoor op de site.

Wat als ik ontevreden ben?

Natuurlijk heb ik graag tevreden klanten daarom nodig ik je van harte uit om je feedback rechtstreeks te mailen naar info@inspirerendevrouwen.nl.

En als ik nieuwe ideeën heb om het programma te verbeteren?

Dan nodig ik je van harte uit om dit te delen. Mail mij op info@inspirerendevrouwen.nl.

Welke expertise heb je?

Ik ben loopbaanadviseur, ondernemer, auteur en spreker. Ik begeleid vrouwen die een persoonlijk arbeidsgerelateerde vraagstuk hebben. Dat doe ik persoonlijk, in groepsverband en via Skype. Om mijn vakbekwaamheid te vergroten heb ik de Leergang tot Professioneel Coach bij Coachboulevard, Marijke Lingsma gevolgd. Meer informatie over mij kan je vinden op www.jobcoach4u.eu.

Thans ben ik bezig met het volgende inspirerende boek waaruit ik ook weer belangrijke lessen zal destilleren.

Ik wil ook graag mijn verhaal in je boek vertellen of ik ken iemand die goed in je boek zal passen. Zijn daar mogelijkheden voor?

Ja dat is mogelijk, zeker als het een internationaal opererende vrouw is. Bedenk wel dat het verhaal inspirerend moet zijn voor andere vrouwen.

TECHNISCHE OMGEVINGSVRAGEN

Aan welke specificaties moet mijn pc voldoen?

Elke PC met toegang tot het internet en Adobe Acrobat reader, voor het lezen van pdf bestanden, is geschikt.

HOE VEILIG IS MIJN BETALING?

Betalingen via Ideal and Paypal worden in een veilig omgeving verwerkt.

Wat moet ik doen als ik technische problemen heb?

Je kunt altijd een email naar sturen naar info@inspirerendevrouwen.nl met je vraag of via de reactie formulier op de website.

Hoe en wanneer krijg ik mijn inloggegevens?

Tijdens de checkout is maak je een persoonlijke en wachtwoord aan. Na je bestelling krijg je meteen een mail.

Wat doe ik als ik mijn inloggegevens kwijt ben?

Je kunt tijdens het login een nieuwe password aanvragen met je eigen email. Druk op password vergeten en daarin geef je email aan. Je krijgt een email met een link naar de reset pagina om nieuwe password in te voeren.

Hoe kan ik materiaal uitprinten?

Ja, al het materiaal kan je downloaden, openen met Adobe Acrobat Reader en printen.